Monday 16 July 2012


Salam serama untuk semua..
Agak dah lama PakYa tak meng'update' blog ini. :) bukan kerana sibuk,tetapi tiada apa yang hendak dikongsikan. Walaubagaimanapun hari ini PakYa mengambil kesempatan untuk mempaparkan anak-anak Dayang Manja vs Peluru Kenyalang 01 yang mana PakYa pernah pamerkan semasa mereka berusia 2 bulan. Kini masing-masing telah berusia 6 bulan..

Awang Sempoi : 250 gram


Awang Merah : 340 gram

Awang Oren : 350 gram


Dayang Idaman (kiri) Dayang Pujaan (kanan)

Di sini juga PakYa ingin mempaparkan Awang Om yang pernah PakYa paparkan semasa ia berumur 2 bulan dan kini telah berumur 5 bulan..

Awang Om Penaga : 330 gram

2 comments:

  1. Salam Pak Ya, ni Zareyn yang pernah beli sepasang anak dengan Pak Ya beberapa bulan dulu.. Cantik ler bila tengok ayam2 serama Pak Ya ni... Saya berkemungkinan ingat nak cari pasangan anak serama saya betina sebab yang seekor hari tu mati lebih kurang 3 minggu lepas. Sedih sangat sebab rupa dia sebijik macam Dayang Pujaan kat atas tu.. Tengok ler kalau ada rezeki, saya nak beli sepasang betina kalau ada rezeki.. Hari tu dah cuba racun member untuk bela serama ni balik.. Nampak macam berminat mereka2 tu... tapi saya cakap saya akan bawak mereka pergi singgah rumah Pak Ya.... Insyaallah, saya akan hubungi Pak Ya dulu kalau nak ke sana. Hujung minggu ni tak dapat sebab nak ke KL esok hari sampai ahad...

    Wasalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh datng,buat msa ini ank2 ayam beumur 2 bulan masih ada..

      Delete